HANDELSBETINGELSER

BUTIKSPOLITIK HOS NALA

Hos NALA ønsker vi at give vores kunder den mest behagelige og problemfrie handel, en

sådan oplevelse, at du som kunde har lyst til at vende tilbage gang på gang. Derfor mener vi, at

vores butikspolitikker skal være retfærdige og klare. Nedenfor finder du en liste over alle vores

politikker, der tager hensyn til alle vilkår og betingelser hos NaLa. Hvis du ikke kan finde de

oplysninger, du leder efter – så tøv endelig ikke med at kontakte os i dag!

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Hvad du har brug for at vide…

  • Vi modtager betaling med Maestro, MasterCard and Visa.
  • Priserne er angivet i danske kroner (DKK). 

  • Der er forskellige leveringsmuligheder, hvor du kan vælge din fortrukne metode i slutningen

af bestillingsforløbet. Vi afsender varen senest 7 dage efter dit køb.

 

FORTRYDELSESRET OG REFUNDERING

  • Hvis du vil annullere eller ændre på en bestilling du har lavet, så send os en e-mail til

kontakt.nala@outlook.dk eller ring os op på +45 50743498. Vi vil prøve at imødekomme

din anmodning, men hvis din bestilling allerede er afsendt, kan den ikke blive ændret eller

annulleret. 

  • Hvis du gerne vil returnere én eller flere varer, skal du underrette os inden for 14

arbejdsdage, fra du har modtaget din ordre fysisk.

  • For at være berettiget til en eventuel retur, skal varerne være uåbnede, ubrugte og i samme

stand som du modtog det.

  • Leveringsomkostningerne for de returnerede varer vil ikke blive dækket af NaLa, medmindre

returneringen er i forbindelse med en reklamationsret. Derfor skal du dække disse udgifter

og returnere varerne i forsvarligt emballage.

  • Når dine returnerede varer er modtaget og inspiceret, vil du få refunderet pengene for de

varer der er berettiget til en returnering.

 

REKLAMATIONSRET

  • Hvis én eller flere af dine modtagne varer har fejl eller mangler – eksempelvis materiale- eller

produktionsfejl, skal du kontakte os hurtigst muligt. Du har 24 måneders reklamationsret,

forudsat du reklamerer indenfor en rimelig tid fra du har modtaget varen.

  • Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjælpes uden tilbagesendelse af

varen, tilbagebetaler vi fragtomkostningerne. Husk derfor at gemme kvitteringen for køb af

forsendelse.

FORTROLIGHEDSPOLITIK

  • Vi forstår og respekterer dine bekymringer omkring dit privatliv. Derfor vil vi sikre dig, at dine

oplysninger er i trygge hænder. Dine oplysninger vil ikke blive videresendt eller solgt til

tredje part, medmindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. 

 

VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER

NaLa

CVR: 42167142

E-mail: kontakt.nala@outlook.dk

Telefon: +45 50743498

(Man-Fre 16-20)

Ved at handle hos NaLa, accepterer du disse vilkår og betingelser.

Servicevilkår

Hvis du vil annullerer eller ændre på en bestilling du har lavet, så send os en e-mail

til kontakt.nala@outlook.dk. Vi vil prøve at imødekomme din anmodning, men hvis din bestilling

allerede er afsendt, kan den ikke blive ændret eller annulleret. 

Hvis du gerne vil returnere én eller flere varer, skal du underrette os inden for 14 arbejdsdage, fra

du har modtaget din ordre fysisk.

For at være berettiget til en eventuel retur, skal varerne være uåbnede, ubrugte og i samme stand

som du modtog det.

Leveringsomkostningerne for de returnerede varer vil ikke blive dækket af NaLa, medmindre

returneringen er i forbindelse med en reklamationsret.

Derfor skal du dække disse udgifter og returnere varerne i forsvarligt emballage.

Når dine returnerede varer er modtaget og inspiceret, vil du få refunderet pengene for de varer der

er berettiget til en returnering.

  •  

REKLAMATIONSRET:

Hvis én eller flere af dine modtagne varer har fejl eller mangler – eksempelvis materiale- eller

produktionsfejl, skal du kontakte os hurtigst muligt. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat

du reklamerer indenfor en rimelig tid fra du har modtaget varen.

Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjælpes uden tilbagesendelse af varen,

tilbagebetaler vi fragtomkostningerne. Husk derfor at gemme kvitteringen for køb af forsendelse.

Refusionspolitik

Hvis du vil annullere eller ændre på en bestilling du har lavet, så send os en e-mail

til kontakt.nala@outlook.dk. Vi vil prøve at imødekomme din anmodning, men hvis din bestilling

allerede er afsendt, kan den ikke blive ændret eller annulleret. 

Hvis du gerne vil returnere én eller flere varer, skal du underrette os inden for 14 arbejdsdage, fra

du har modtaget din ordre fysisk.

For at være berettiget til en eventuel retur, skal varerne være uåbnede, ubrugte og i samme stand

som du modtog det.

Leveringsomkostningerne for de returnerede varer vil ikke blive dækket af NaLa, medmindre

returneringen er i forbindelse med en reklamationsret.

Derfor skal du dække disse udgifter og returnere varerne i forsvarligt emballage.

Når dine returnerede varer er modtaget og inspiceret, vil du få refunderet pengene for de varer der

er berettiget til en returnering.

REKLAMATIONSRET:

Hvis én eller flere af dine modtagne varer har fejl eller mangler – eksempelvis materiale- eller

produktionsfejl, skal du kontakte os hurtigst muligt. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat

du reklamerer indenfor en rimelig tid fra du har modtaget varen.

Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjælpes uden tilbagesendelse af varen,

tilbagebetaler vi fragtomkostningerne. Husk derfor at gemme kvitteringen for køb af forsendelse

Indkøbskurv
Scroll to Top